Projekt spolupráce
„Kvalita z nášho regiónu – regionálna značka HONT“
Projekt realizuje MAS Partnerstvo Krtíšskeho Poiplia v spolupráci s MAS Zlatá cesta, v roku 2014.
Hlavným cieľom projektu je podpora spolupráce na území dvoch partnerských MAS prostredníctvom inovačných prístupov, budovaním zručností a výmenou a prenosom skúseností so zameraním na rozvoj regionálneho značenia produktov a služieb – spoločný marketing, sieťovanie výrobcov a poskytovateľov služieb, zabezpečenie mobiliáru pre účasť na veľtrhoch a pod.
Projekt pozostáva zo 4 aktivít:
1. vypracovanie marketingovej štúdie regionálnej značky HONT
2. dopracovanie zásad pre udeľovanie značky a dopracovanie dizajn manuálu
3. propagácia regionálnej značky produktov a služieb
4. budovanie kapacít pre využitie regionálnej značky v praxi
Partnerská MAS Zlatá cesta sa zapojila do dvoch aktivít:
- Propagácia regionálnej značky produktov a služieb, kde v rámci festivalu Podsitnianske dni hojnosti v Prenčove boli propagovaní držitelia značky Regionálny produkt HONT. Počas konania festivalu 9. augusta 2014 mali možnosť výrobcovia a predajcovia propagovať svoj tovar v predajných stánkoch, predvádzať ukážky výroby a predávať výrobky. Tiež sa predajcovia z územia MAS Zlatá cesta zúčastnili na podobnom festivale v Hrušove 16. augusta 2014
- Do praxe sme uviedli knihu receptov tradičných Hontianskych jedál, ktoré sú zozbierané z území MAS Zlatá cesta a MAS Partnerstvo Krtíšskeho Poiplia.